Навчально-методичний відділ є адміністративним підрозділом академії, що входить до складу Центру організації освітнього процесу.
Навчально-методичний відділ координує організацію робот з підготовки і забезпечення навчального процесу академії навчально-методичною документацією, що відповідає змісту навчання, визначеного стандартами вищої освіти.
-
Забезпечує розробку стандартів академії у відповідності зі Стандартами вищої освіти (Освітні програми, навчальні плани, сила буси та робочі програми навчальних дисциплін).
-
Розроблює нормативні документи академії з навчально-методичного забезпечення навчального процесу.
-
Разом з науково-технічною бібліотекою організує роботи з забезпечення всіх дисциплін високоякісними підручниками, навчальними посібниками і методичними розробками.
-
Сприяє кафедрам у впровадженні в навчальний процес нових інформаційних технологій навчання й ефективних технічних засобів. Розглядає пропозиції, що направлені на поліпшення методичного забезпечення навчального процесу.
-
Здійснює контроль за складанням та виконанням Плану видання навчально-методичної літератури на черговий рік. Аналізує звіти навчальних структурних підрозділів академії в часті виконання методичної роботи.
-
Розробляє проекти наказів ректора та розпоряджень проректора з науково-педагогічної роботи щодо вдосконалення навчально-методичного забезпечення навчального процесу в академії.
Керівника відділу – Голубова Дар’я Олександрівна, к.т.н., доцент
Методист – Лесняк Марія Олександрівна
Старший інспектор – Шевченко Нора Гурамівна
Нормативно-регуляторне супроводження
Освітні програми академії
Громадське обговорення проектів освітніх програм
Навчально-методичне забезпечення
1й семестр (1й триместр) 2021-2022 навч. року |
АХІ |
ІБІ |
ІГБЦІ |
БТІ |
ІБІТ |
2й семестр (2й, 3й триместри) 2020-2021 навч. року |
АХІ |
ІБІ |
ІГБЦІ |
БТІ |
ІБІТ |
Міжнародна науково-методична конференція «Управління якістю підготовки фахівців»
Програма |
|
||||||||||
Частина 1 |
|||||||||||
Частина 2 |
Програма |
|||||||||||
Частина 1 |
|||||||||||
Частина 2 |