Кафедра менеджменту і маркетингу

Кафедра менеджменту і маркетингу


E-mail: mup@odaba.edu.ua
Контактний телефон: (048)-729-85-68

 

Спеціальності та спеціалізації:

Спеціальність 073 МЕНЕДЖМЕНТ

Освітній рівень «бакалавр»

  • Освітньо-професійна програма «Менеджмент»

Освітній рівень «магістр»

  • Освітньо-професійна програма «Менеджмент і адміністрування»
  • Освітньо-професійна програма «Логістика»
  • Освітньо-професійна програма «Управління проектами»

Спеціальність 075 МАРКЕТИНГ

Освітній рівень «бакалавр»

  • Освітньо-професійна програма «Маркетинг»

Освітній рівень «магістр»

  • Освітньо-професійна програма «Маркетинг»
 
Т.в.о. Завідувача кафедри: 

Станкевич Ірина Володимирівна, д.е.н., професор

 
 

Місія освітньої діяльності кафедри - підготовка кваліфікованих і конкурентоспроможних на національному та міжнародному ринку праці фахівців для підприємстві усіх форм власності, наукових та освітніх установ, органів державної влади і управління за рівнями вищої освіти - першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього (доктор філософії); утвердження національних і загальнолюдських цінностей.
 
Кафедра менеджменту і маркетингу є випусковою для освітніх програм Менеджмент, Маркетинг першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та Логістика, Менеджмент і адміністрування, Управління проектами, Маркетинг для другого (магістерського) рівня з 2005 року.
 
Завідувач кафедри до 2015 року Сахацький Микола Павлович – вчений в галузі аграрної економіки, доктор економічних наук, професор.З 2015 р. по 2022 р. кафедрою завідувала д.е.н, професор Ажаман Ірина Анатоліївна. З 03.10.2022 р. т.в.о. завідувача кафедри д.е.н., професор Станкевич Ірина Володимирівна.

 

Кафедра менеджменту і маркетингу забезпечує викладання освітніх компонент з менеджменту, маркетингу, управління проектами, логістика для усіх освітніх програм в ОДАБА, серед яких - основи менеджменту, основи маркетингу, теорія організацій, логістика, операційний менеджмент, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності, менеджмент в будівництві, корпоративне управління, стратегічне управління, самоменеджмент, управління інноваціями, адміністративний менеджмент, публічне адміністрування, державне та регіональне управління, міжнародний менеджмент, організація рекламної діяльності, управління змінами,  управління якістю, управління проектами та інші.
Розвиток менеджменту підприємств будівельної галузі (Ширяєва Н.Ю.), Якість маркетингової діяльності бізнес-організацій (Сахацький М.П., Ширяєва Н.Ю.), Науково-економічне забезпечення розвитку промислового та цивільного будівництва в сільському господарстві (Сахацький М.П., Ажаман І.А., Захарченко О.В.), Публічне адміністрування та корпоративна соціальна відповідальність, взаємодія бізнесу, суспільства і держави (Телічко Н.А.), Стратегії розвитку менеджмент-освіти та управління якістю (Ширяєва Н.Ю.), Формування стійких конкурентних переваг мережевих структур регіону (Колодинський С.Б., Білега О.В.), Формування конкурентного потенціалу бізнес-організацій (Білега О.В.), Управління проектами (Балдук Г. П.)

 

Кафедра менеджменту і маркетингу є організатором міжнародних науково-практичних конференцій:

 

«Управління проектами: проектний підхід в сучасному менеджменті»
«Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації»
«Економіка та управління: сучасний стан і перспективи розвитку»
Кваліфікаційні роботи здобувачів