З моменту створення відділу інформаційного забезпечення (01.10.2008р.) співробітниками були виконані роботи по створенню локальної обчислювальної мережі академії, що об'єднала всі корпуси і структурних підрозділів за допомогою пристрою сучасних магістральних оптоволоконних мереж.
На даний момент співробітниками відділу ведуться роботи з розвитку та адміністрування мережі, підтримки сайту академії і організації різних мережевих сервісів.
Для забезпечення розміщення інформації на web-сайт академії керівникам структурних підрозділів прохання ознайомитися з «Правилами надання інформації», а саме: вся інформація про структурні підрозділи Академії, їх розташуванні,
інформація про співробітників і студентів, спеціальна оперативна інформація (включаючи оголошення) може бути опублікована на офіційному сайті академії. Підставою для публікації є лист відправлений з офіційних електронних адрес (…@odaba.edu.ua) підрозділів академії, закріплених за співробітниками або структурними підрозділами. Інформація надсилається на адресу: ww1@odaba.edu.ua. У тексті листа необхідно чітко вказати вид і бажане місце розташування інформації (надати посилання). За рішенням відділу інформаційного забезпечення, для розміщення інформації, може бути затребувано письмове розпорядження ректора (проректора) академії.
З питань підключення комп'ютерів до локальної обчислювальної мережі академії керівникам структурних підрозділів прохання ознайомитися з «Порядком підключення користувачів», а саме: підключення користувачів до мережі здійснюється на підставі розпоряджень ректора академії за наявності технічної можливості відповідно до затвердженого плану річної роботи. Для розгляду питання про підключення до ЛОМ необхідно:
1. керівнику структурного підрозділу погодити кількість місць підключень та типи комп'ютерів, встановлених на робочих місцях;
2. заповнити заявку встановленого зразка;
3. призначити у складі співробітників підрозділу особу, яка відповідальна за експлуатацію мережного устаткування підрозділі.
З питань створення корпоративної електронної пошти для користувачів академії, прохання ознайомитися з «Порядком створення акаутів корпоративної електронної пошти», а саме: всі співробітники та учні академії можуть зареєструвати адресу електронної пошти в домені odaba.edu.ua (наприклад, ivanov@odaba.edu.ua).
Подання заявки здійснюється в електронному вигляді з будь-якої адреси електронної пошти, закріпленої за структурним підрозділом Академії.
Заявка подається як електронний лист. Адреса для надсилання листа: zayava@odaba.edu.ua. У графі "Тема" необхідно вказати "Створення корпоративної пошти" та ПІБ заявника.
Лист може містити лише одну заявку для створення поштової скриньки. У тексті листа слід зазначити:
- прізвище Ім'я По батькові (повністю);
- посада, найменування структурного підрозділу, із зазначенням Інституту (факультету), номер групи, назва спеціальності (повністю);
- номер мобільного телефону та адреса альтернативної електронної пошти;
- бажаний (переважний) вид адреси створюваної електронної пошти.
Реєстрація здійснюється у 5-ти денний термін з моменту подання заявки. На вказану адресу альтернативної електронної пошти буде надіслано листа, що містить конфіденційну інформацію для активації облікового запису.
Контакти:
Керівник відділу - ст. викладач - Якушев Дмитро Ігорович
Заступник керівника відділу, асистент - Устинов Павло Андрійович