Tempus SEHSI


 
«Регіональний сталий розвиток на основі еколого - людської синергетичної взаємодії    (мультидисциплінарний навчальний курс для    магістрів, аспірантів та студентів)

 

Цілі програми:

 

  • створити багатодисциплінарні навчальні програми для студентів інженерних дисциплін;
  • інтеграція електронного навчання та вдосконаленої інфраструктури для підвищення потенціалу підготовки українських університетів;
  • розвиток академічно-індустріально-ділової - урядової мережи регіонального сталого розвитку (РСР)

 Результати програми:

  • розвиток людських ресурсів на базі профільних дисциплін у рамках програми підготовки в установах ЄС;
  • розвиток навчальних матеріалів;
  • розвиток ресурсів електронного навчання;
  • 200 студентів, магістрів, аспірантів у галузі інженерної спеціальності пройшли навчання в рамках підготовки пілотних систем.

Основні заходи програми:

  • реформування навчальної програми: модернізація навчального плану з 3-х циклічною структурою, ECTS та ступінь визнання в предметній області інженерних спеціальностей;
  • розробка інноваційної навчальної програми для підготовки інженерів нового покоління, як «агентів позитивних змін» у регіональному розвитку на основі синергетичної еколого-людської взаємодії та передових технологій;
  • розвиток системи навчання людей, ресурсів шляхом електронного навчання та семінарів.

Парнери програми:

Зустріч учасників консорціуму проекту Темпус SEHSI у Віденському технічному університеті

Перші розділи семи модулів навчальних посібників, розроблених консорціумом в рамках проекту Темпус SEHSI

 

Літні школи у рамках програми Tempus SEHSI

У рамках сталого розвитку були організовані міждисциплінарні та інтернаціональні воркшопи у форматі літньої школи. На протязі двох неділь студенти із країн учасниць програми проходили навчання та вирішували актуальні для регіону проблеми. Загалом у літніх школах приймали участь студенти та викладачі із Австріі, Іспанії, Хорватії, Словенії, Болгарії, Швеції, Македонії, Сербії та України зі спеціальності будівництво та архітектура.

 

  1. Літня школа у Політехнічному Університеті Валенсії (Іспанія) у 2014 році за темою “Північні границі”.

Навчання у літній школі м. Валенсія (Іспанія), 2014

  1. Літня школа в Університеті Спліт (Хорватія) у 2015 році за темою “Межі та кордони”.

Навчання у літній школі в Університеті Спліт (Хорватія), 2015 рік

  1. Літня школа в Університеті Любляни (Словенія) у 2016 році за темою “Шляхи до самодостатності”.

Навчання у літній школі в Університеті Любляни (Словенія), 2016

 

Результати та сертифікати участі у програмі

Більш детальна інформація о проекті за посиланнями: