Розпочато пілотну фазу навчання студентів в рамках міжнародного проекту Tempus SEHUD та Tempus SEHSI

Зображення Розпочато пілотну фазу навчання студентів в рамках міжнародного проекту Tempus SEHUD та Tempus SEHSI 2014
Розпочато пілотну фазу навчання студентів в рамках міжнародного проекту Tempus SEHUD та Tempus SEHSI
Розпочато пілотну фазу навчання студентів в рамках міжнародного проекту Tempus SEHUD та Tempus SEHSI Розпочато пілотну фазу навчання студентів в рамках міжнародного проекту Tempus SEHUD та Tempus SEHSI Розпочато пілотну фазу навчання студентів в рамках міжнародного проекту Tempus SEHUD та Tempus SEHSI
З 21 по 24 жовтня 2014 р у Національному університеті Львівська політехніка відбулася спільна зустріч учасників проекту TEMPUS SEHUD та TEMPUS SEHSI. Одеська державна академія будівництва та архітектури є учасником обох проектів. Очолював одеську делегацію ректор академії, проф. Дорофєєв Віталій Степанович.

Основною метою зустрічі було початок пілотної фази навчання студентів згідно курса з урбаністики «Сталий розвиток міст на основі еко-гуманістичних принципів» розробленого на основі поєднання досвіду ведучих фахівців в галузі урбаністики з України, Великобританії, Франції, Іспанії, Португалії, Італії, Греції та Болгарії в межах проекту європейської освітньої програми TEMPUS SEHUD

Курс розрахований на магістрів, аспірантів та слухачів ФПО (в майбутньому буде дорівнювати освіті на протязі життя (LLL - "Life Long Learning”)), що охоплює викладачів, наукових керівників та дослідників, керівників національного та регіонального рівня у галузі освіти та міського управління, фахівців у галузі міського планування і будівництва.

Навчання проводиться за дворічною мультидисциплінарною програмою і містить 8 модулів. Кожний модуль розрахований на 450 годин (15 кредитів) і складається з 4 курсових одиниць (240 годин / 8 кредитів); тренінгових семінарів (90 годин / 3 кредити); контролю (120 годин/ 4 кредити).

На вивчення кожної курсової одиниці відведено 60 годин, з них на кожну годину безпосереднього або опосередкованого Інтернетом контакту з викладачем припадає 10 годин самостійної роботи студента.

4 курсові одиниці розробляються фахівцями нашої академії. Так в ході зустрічі були презентовані курсові одиниці розроблені авторами проф. Дорофєєвим В.С. (Принципи управлінських рішень в розвитку міста), проф. Уреневим В.П. (Інноваційні інструменти розвитку міста) та доц. Попова О.О.

Усі курсові одиниці підговлені в форматі е-навчання з наданням учбових е-матеріалів європейського рівню, що охоплюють е-підручники, віртуальні лекції і семінари, on-line конференції з можливістю прямого спілкування через мультимедійні засоби дистанційного навчання з ведучими європейськими експертами в області сталого розвитку.

Слухачі, що пройдуть навчання в рамках проекту, отримають сертифікати ведучих європейських університетів в галузі сталого розвитку, які вигідно збагатять портфоліо і підвищать конкурентоспроможність на ринку праці в Україні, а також відкриють шлях до навчання і роботи за кордоном.