Система менеджменту якості
Система менеджменту якістю (СМЯ) - це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для загального керівництва якістю.
Впровадження СМЯ (за міжнародним стандартом ISO серії 9000) дасть користувачеві впевненість в тому, що бібліотека ОДАБА систематично працює над якістю наданих інформаційних послуг, оперативно усуває виникаючі помилки, удосконалює і покращує свою діяльність та своєю метою ставить максимально ефективне задоволення потреб читачів.
Кроки бібліотеки для переходу до СМЯ:
-
Сформувати управлінську та інформаційну культуру персоналу бібліотеки з подальшою внутрішньою атестацією персоналу;
-
Приділяти увагу адміністрації бібліотеки до організації професійного розвитку персоналу щодо підвищення кваліфікації в галузі менеджменту та СМЯ (курси, семінари, вебінари);
-
Назначити відповідального представника по якості;
-
Створити робочу групу по розробці, документуванню та впровадженню СМЯ;
-
Визначити місію та стратегію розвитку бібліотеки відповідно до міжнародних стандартів ISO 9001;
-
Розробити карту процесів елементів PDCA (плануй (Plan), роби (Do), перевіряй (Check), впливай (Act)) циклу;
-
Розробити та впровадити документацію бібліотеки за міжнародними вимогами СМЯ;
-
Отримати сертифікат навчання на внутрішнього аудитора співробітника бібліотеки, який входить до робочої групи;
-
Провести внутрьошній аудит в рамках СМЯ;
-
Проаналізувати роботу СМЯ та поліпшити результати.